wtorek, 10 lutego 2015

Co ma wisieć, nie utonie! (4-5)

Dzień dobry!
Hasło z tytułu posta prześladuje mnie, kiedy muszę męczyć się z papierowymi biletami w komunikacji miejskiej, jednak jest na tyle fajne, że pozwoliłam go sobie użyć. :)

Prace nad szabloniarnią jeszcze trwają. Nie ma jeszcze nowego buttonu, zaktualizowanego regulaminu itp. Galeria jest również w budowie. Ale postanowiłam w końcu ruszyć, bo nie można się rozwijać, stojąc w miejscu.


Dziś prezentuję Wam dwa szablony, zrobione stosunkowo niedawno.
Obydwa są oczywiście wolne.

4. Nie wiem, dlaczego ludzie mówią, że cuda się nie zdarzają, przecież Ty mi się zdarzyłaś. - Olieg Achrem


Tak bardzo boję się, że go zepsułam.



5. Wybaczam ci szybciej, niż ty zdążysz przeprosić.


Taki rysunkowy. :)

Proszę o ocenę grafik. :)
Na razie muszę uporać się z zalinkowaniem szablonów, więc gdyby ktoś chciał pobrać szablon, to może śmiało do mnie napisać. Nie gryzę. ;)
Ach, i proszę - jeśli macie chwilkę czasu, zajrzycie do zakładki propozycje :)
Zamówień na razie nie przyjmuję.

8 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa! Szablon z Alkiem Achremem jest taki fdhccjhhnfdjgdiufirhtggjfd! Szkoda, że nie mam żadnego opowiadania z nim w roli głównej, bo chętnie bym go sobie pobrała, haha.
    Super, że wróciłaś! Uwielbiam Twoje szablony i z chęcią będę tu wpadać (tylko informuj mnie na gg jak zawsze, bo moja pamięć jest beznadziejna).
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten rysunkowy, może kiedyś go wykorzystam :D
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są oba, uwielbiam twe szablony mój mistrzu grafiki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam jak mi słodzisz, mistrzu :-*

      Usuń
  4. ja tego jeszcze nie skomentowałam?! ;-;
    oba są śliczne, naprawdę:D masz plusika za Alka :)
    + tytuł posta xD trafiłaś nim w moje serce, bo mój były nauczyciel polskiego zawsze to powtarzał, jak gubił kartkówki i robił sprawdziany :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy