poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nie mam skrzydeł by latać, a i tak jestem wyżej. (1-3)

Cześć! :)
Przepraszam, że kazałam tak długo czekać na tę notkę, ale w życiu prywatnym troszkę się działo. :) Ale teraz jest już prawie koniec roku szkolnego, więc będę miała więcej czasu na odrobienie zaległości na blogach-opowiadaniach (jeszcze z kwietnia, egzaminów -,-) i robienie szablonów. :) Udało mi się wyciągnąć nawet dobrą średnią ocen, bo 4,3 - najlepszy mój wynik od 4 lat, i jestem bardzo z siebie dumna. :)

Dziś zaprezentuję Wam 2 szablony wolne niezbyt związane z siatkówką oraz jedno zamówienie. 

Szablony wolne:
1. Zaraz wracam.

3. Dać życie to również zgodzić się na cierpienie, przyjmując radość.


Zamówienie dla kibicowelove.blogspot.com
2. Kibicowelove

(należy kliknąć na obrazek)

Muszę jeszcze ogarnąć hosting, dlatego gdyby ktoś chciał szablon, proszę pisać do mnie w wiadomości prywatnej, wtedy wyślę paczkę. 
Proszę o oceny szablonów, czy ładne, czy brzydkie - liczy się Wasze zdanie. :)
Jak myślicie, warto utworzyć Galerię? Tak aby wszystkie szablony były w jednym miejscu i posegregowane w kategorie?
Pod tym postem przyjmę 2-3 zamówienia. Gdy wybiorę to, co mnie zainteresuje dodam EDIT. Czytajcie regulamin! :)

A tak po za grafiką, jedzie ktoś na Memoriał Wagnera z Lublina/Świdnika/Białej Podlaskiej/Tomaszowa Lubelskiego/Łęcznej/Zamościa/Chełma/Puław czy nawet Włodawy busem/pociągiem/czymkolwiek? Jeśli tak, to czy przygarnąłby mnie ktoś? Jagódka taaak ładnie prosi. :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne szablony!
    Chociaż ten drugi jest dla mnie zbyt prosty mam wrażenie, że w ogóle nie ma w nim css i do tego nie pasują mi trochę kolory.
    Pierwszy i trzeci natomiast to już rewelacja! Aż nie wiem co powiedzieć wiec powtórzę: śliczne szablony! Naprawdę masz "talent" do robienia ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam, aby drugi nie był zbyt skomplikowany, aby był prosty. i może masz rację, nie dobrałam dobrze kolorów.
      dziękuję za opinię :)

      Usuń
  2. szablony piękne!
    prześlesz mi szablon na maila? x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam to już w sobotę, myślałam, ze doszedł.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy szablon mnie wprost powalił! Piękny!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tekst pochodzi z fajnej piosenki. :) dziękuję :)

      Usuń
  5. cudowne są te nagłówki! mam nadzieję, że zdecydujesz się na robienie szablonów na zamówienie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ymm, to co zaprezentowaam w w tym poście to szablony. a i napisałam, że przyjmuję zamówienia, wystarczy dokładniej przeczytać.

      Usuń
  6. Pierwszy szablon jest cudowny! <3 Uwielbiam tego typu szablony, więc mam nadzieję, że często będę je widywać na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Postaram się, aby było ich kilka :-)

      Usuń
  7. Pierwszy szablon jest cudny, skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) widać, że nie tylko Tobie przypadł on do gustu :)

      Usuń
  8. Jutro idziemy do kina (mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam z tym tytułem filmu/serialu :)
    Dziękuję, że dałaś mi informację o swojej szabloniarni na moim blogu, bo od pewnego czasu poszukiwałam osoby, która mogłaby mi pomóc. Chodzi więc o mojego bloga brave-soldiers, więc co się tyczy punktów:
    a) układ jednokolumnowy
    b) ogólnie chciałabym, żeby była to dosyć skromna forma, ładna, czysta i przejrzysta. Nie przepadam za przerostem formy nad treścią, dlatego prosiłabym o coś prostego, ale sympatycznego, oczywiście związanym z naszymi siatkarzami
    c) napisy, o jakie bym prosiła to: nazwa bloga (brave soldiers) oraz cytat z piosenki hall of fame: "DO IT FOR YOUR COUNTRY, DO IT FOR YOUR NAME, CAUSE THERE'S GONNA BE A DAY WHEN YOU'RE STANDING IN THE HALL OF FAME"
    d) szablon chciałabym z całą grupą siatkarzy, powołanymi na ten sezon reprezentacyjny + trenerzy. jednak chciałabym, żeby na pierwszym planie był widoczny nasz kapitan Michał Winiarski
    e) zdjęcia wyślę ci na gg, jeżeli to nie problem, wtedy też bardziej się określę z tym, czego oczekuję
    f) kontakt: email: wasielewska13@gmail.com, gg: 51018314
    A więc szablon jest na brave-soldiers, hasło podałam. To chyba wszystko, prawda?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę tylko znaleźć twojego numeru gg, a wydaje mi się, że gdzieś mi śmignął. Więc gdybyś do mnie napisała, albo go podała w komentarzu, byłabym wdzięczna :)

      Usuń
  9. Igrzyska Śmierci
    Ja w sprawie samego nagłówka.
    Nagłówek miałby być na potrzeby bloga http://skijumpinglover.blogspot.com/
    Zdjęcia Ci podałam na maila, mam nadzieję, że dotarły.
    Maksymalna szerokość nagłówka to 850px, a wysokość... Maksymalnie 650px, może być mniej.
    Napis na nagłówek: "Spis opowiadań o skoczkach narciarskich" oraz "skijumpinglover.blogspot.com"
    Chciałabym, żeby nagłówek był "zamknięty":)

    Więcej rzeczy nie przychodzi mi do głowy... Jak coś, to pisz na gg - 44586600

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy