sobota, 31 maja 2014

0. Początek/Przywitanie

Dzień dobry!
Mimo że to mój któryś blog z kolei, mam tremę, stresik czy coś. I w sumie nigdy nie umiałam pisać początków czy mowy powitalnej. Dlatego może przejdę do rzeczy?
Na początku jagodowy zagajnik miał być zbiorem opowiadań jednopartowych mojego autorstwa, bo sumie mam chyba napisane dwa takie, jeśli mnie pamięć nie myli to z Kubiakiem i Ignaczakiem, ale mniejsza o to. Teraz to sobie przemyślałam i postanowiłam zrobić z tego bloga...
Uwaga! Uwaga!
...szabloniarnię!
(Nie chciało mi się szukać nowego adresu, mimo że sportowe-szablony jest wolny. :) )
Tak, wiem. Poroniony pomysł. Ale kilka osób pozytywnie odnosiło się do powstania siatkarskiej szabloniarni, więc postanowiłam zaryzykować. :) Może jagodowy zagajnik odniesie podobny sukces co siatkarskie puzzle? Miejmy nadzieję. Przynajmniej ja mam.
Jak widzicie szablon jest taki a nie inny, z tego względu, że miały być tu opowiadania. Zrobię jakiś taki bardziej sportowo/szabloniarniowy (jest takie słowo?:D) jak tylko blog się rozkręci. Zakładki też są w budowie. Do następnej niedzieli postaram się je uzupełnić i opublikować pierwszy wpis z pierwszymi wolnymi szablonami. :)
Na chwilę obecną proszę Was o komentarze, czy w ogóle takie przedsięwzięcie będzie miało w ogóle jakiś sens. :) Jeśli pojawią się jakieś pytania, to jak najszybciej postaram się na nie odpowiedzieć, ale jednocześnie proszę o wyrozumiałość - jak każdy uczeń walczę o oceny.  :)

Do następnej notki!
Jagoda

11 komentarzy:

  1. Znasz moją opinie jestem na tak :D
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za i czekam na pierwszą porcję szablonów :D

    Tyśś

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jak najbardziej na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetny pomysł! Będę zaglądać! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniały pomysł :D Nareszcie jakieś sportowe szablony będą :D Jestem jak najbardziej na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak i jeszcze raz TAK! Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić tą szabloniarnią szeroki rozgłos:D Powodzenia i czekam na pierwsze szablony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również będę obserwować :D Wiesz jakie są moje osiągnięcia w dziedzinie szablonów xD Nawet nagłówka nie umiem zrobić! :D Podsyłaj link na gg :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uważam, że to świetny pomysł i powinnaś go realizować ;)
    zastanawiam mnie tylko jedno - będziesz robiła nagłówki na zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pożyjemy - zobaczymy.
      teraz nie ma sensu mówić, co wykonam a co nie, bo sama jeszcze tego nie wiem :)

      Usuń

Obserwatorzy